X-Mas Special - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Garrick Nassy - WaarBenJij.nu X-Mas Special - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Garrick Nassy - WaarBenJij.nu

X-Mas Special

Door: garricknassy

Blijf op de hoogte en volg Garrick

26 December 2010 | Laos, Vientiane

Merry Christmas, Bon Pasku oftewel een Zalig Kerstfeest mensen!
Garrick
Tha Khek (Laos)



Thanx voor de kerstwensen! Vandaag helaas geen reisverslag maar een foto-verslag.

Foto's Cave-river: 7,5km rivier door grot. Alsof het water met LSD aangelengd was, waande ik me in Jurassic Park toen we aan de andere kant van de berg met de boot de grot uit voeren.

Foto Onherbergzaam & Onherbergzamer: Laos geeft een andere maat aan de term ONHERBERGZAAM.

Foto Andere bron: Deze concurreert qua helderheid met de Caribische Zee

Foto Blue Curacao: Mijn houvast als ik moet uitleggen waar ik vandaan kom. ps: Als we toch een toeristisch oord worden (wat ik overigens niet hoop) waarom niet dit inzetten als marketing??

Foto Tha Khek: Dit zou zo de Domineestraat (Paramaribo) kunnen zijn.

Foto Christmas Eve: Ik zal wat personages beschrijven met wie ik op kerstavond zat te kletsen.
Jantina: Boerendochter uit Canada van Nederlandse migranten (spreekt geen NL). Groeide op zoals in Laos (lees: eigen eten verbouwen zonder deelname aan economisch verkeer). "Ook in Canada ben je als boerendochter de zwarte schaap op school". Advocaat.
Gilles & Nina: Zwitsers koppel. Art-teacher en sociologe. Geeft kooklessen aan drugsverslaafden en werklozen.

Foto Christmas
Bernard: 33 jaar, ex-Intensive Care nurse. Nu 20 maanden al onderweg op zijn BMW-brommer (vanuit Europa naar Azie over land). Bittere kerel die zegt dat zijn patienten zijn beste leraren waren.
Unknown American: Amerikaan die al 25 jaar over de hele wereld werkt als expat i/d telecommunicatie. Denkt in termen van investeringen, commercie en BNP. In die hoedanigheid heeft deze regio hem niks te bieden zegt ie. Klassieke econoom en uitgesproken liberaal.






  • 26 December 2010 - 05:43

    Nic:

    merry xmas gak! nice pics.. en wow, je begint al aardig op de flashpacker te lijken. ;) take care. xx

  • 26 December 2010 - 08:32

    Ine Nassy:

    Ook een Merry Christmas. Wat een mooie fotootjes en ik kan merken dat je voor 100% geniet. Ik ben nog steeds jaloers op jou. Liefs Ine

  • 26 December 2010 - 11:37

    T:

    mati, bon pasku!

  • 26 December 2010 - 15:45

    Le 'S':

    ... De zwarte schaap G..? T nummer doet t niet echt, dus we doen t via deze weg: Bon Pasku, tur kos bon daar!!

  • 26 December 2010 - 18:59

    Gabes:

    Merry Christmas Gak!! leuke foto's weer allemaal :-) het is hier regenachtig, ik kan niet eens gaan zwemmen :-( tot je volgende verslag! xx.

  • 27 December 2010 - 12:21

    Terrence:

    Martinero El Cocinero!!

    Zo te zien heb je het heel erg naar je zin. De Jurassic Park foto's zijn erg indrukwekkend. Bovendien begin je al op een Cave man te lijken....Bo pora sikiera dal un dashi pa pasku, mi a wak den e achtergrond di e foto ku bosnan ta tin asta un verlichte X-mas "tree" ; )

    Anyway Zieks....keep the pictures comming!!

    Gr,

    TG

  • 28 December 2010 - 15:38

    Emek:

    Heb je geen kerkje opgezocht mijn broeder?

    Prachtige foto's :)

  • 11 Januari 2011 - 16:20

    Pikacholler:

    op het punt van een wilde baard scoor je hoge ogen op de flashpacker ladder G! dat zal wel 1 van de 6 van de 13 punten zijn geweest.
    En zo een grote fles van blue curacao heb ik ook nog nooit gezien man. unta un koi ko*** fake e koi? ai zolang het je keel maar brand. mooie pics bro.

  • 09 Maart 2011 - 15:04

    Chari..:

    Respect voor je fotootjes, Gax.. Je weet het, vriend, ik waardeer je descriptives ten zeerste, maar er valt ook wat te zeggen over de beelden. Ze geven de stories een onmiskenbare diepte.. Ik ben met terugwerkende kracht je verslagen aan het lezen.. Such pure entertainment (met een sprankje jaloezie).. xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Zuid-oost Azie

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2011

Cold Turkey

27 April 2011

Est Que Peu Peu

26 April 2011

Sjamans, Waterspirits & Little Demons

23 April 2011

Bengal meets the Orient

09 April 2011

Back 2 Basic
Garrick

Actief sinds 12 Nov. 2010
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 128026

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 08 Augustus 2014

Zuid-Amerika

20 Maart 2012 - 31 Maart 2012

Barbados & Trinidad

16 November 2010 - 28 April 2011

Zuid-oost Azie

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Losse reizen & Stedentrips

Landen bezocht: